Contabilitate online pentru asociații de proprietari!
LISTE DE ÎNTREȚINERE
Un serviciu transparent care ajută proprietarii să înțeleagă cum s-a calculat întreținerea.
LISTE DE ÎNTREȚINERE
Acces În conturi individuale online 24/7, atât de pe computer cât și de pe mobil pentru proprietari, președinte și cenzor.
LISTE DE ÎNTREȚINERE
Previous
Next

listedeintretinere.ro oferă primul serviciu de contabilitate exclusiv online dedicat asociațiilor de proprietari care:

ÎNCREDERE

Crește gradul de încredere al proprietarilor în conducerea asociației.

CONTROL TOTAL

Oferă președintelui control total asupra documentelor și banilor asociației.

VERIFICARE

Ajută cenzorul să verifice mai amănunțit și totodată mai rapid dosarele asociației.

Cui i se adresează acest serviciu?

Atât administratorilor cât și direct asociațiilor de proprietari!

În prezent colaborăm cu administratori și firme de administrare care au ales să externalizeze serviciul de contabilitate fie pentru a reuși să administreze un număr mai mare de asociații fie pentru a oferi un serviciu mai bun și mai transparent.

În același timp colaborăm și cu asociații de proprietari care au ales să se ocupe intern de partea de administrare tehnică și au apelat la noi pentru administrarea financiar-contabilă.

Alege acest serviciu și beneficiezi de:

TRANSPARENȚĂ TOTALĂ

Ai acces oricând și la orice ora în contul online personal în care poți vedea cum s-a calculat întreținerea și chiar și facturile scanate ca să te asiguri că nu ți se face nicio nedreptate.

PLATĂ ONLINE

Ai posibilitatea să îți plătești întreținerea online, cu cardul, direct în contul online personal, oricând și de oriunde.

CONTROL

Dacă ai apartamentul închiriat, poți verifica direct în contul online plățile făcute de chiriașul tău.

ISTORIC

Poți vizualiza oricând istoricul listelor de plată și al plăților, putând astfel să compari întreținerea pe diferite luni.

EXPERIENȚĂ

Oferim cu succes acest serviciu încă din anul 2015. În prezent, beneficiază de el peste 1000 de apartamente.

PROMPTITUDINE

Ne asumăm responsabilitatea de a preda toate documentele contabile asociației în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la primirea documentelor.

STABILITATE

De la începerea activității și până în prezent am reușit să mulțumim toți clienții, astfel niciun client nu a renunțat la serviciile noastre.

SIGURANȚĂ

Nu avem acces la banii cash ai asociației iar dacă este necesar accesul în contul bancar, acesta se va crea fără drept de a efectua plăți.

Oferim servicii pentru:

Ce spun clienții despre noi?

Contactează-ne!

Pentru mai multe detalii nu ezitați să ne sunați la numărul de telefon afișat!

Sau pe email: