PENTRU ADMINISTRATORI

Ce găsesc administratorii la listedeintretinere.ro?

  1. O echipă atestată și cu experiență în contabilitatea asociațiilor de proprietari;
  2. Asistență juridică legată de contabilitatea asociațiilor de proprietari pe legea 196/2018;
  3. Atenție sporită și dublă verificare pentru evitarea erorilor;
  4. Rapiditate în comunicare și soluționare de probleme!

De ce aleg administratorii serviciul nostru?

Pentru a beneficia de un serviciu inovator și foarte transparent!


Serviciu pe care îl oferă la rândul lor asociațiilor de proprietari, aducând astfel un plus de valoare serviciului oferit. De-a lungul timpului, administratorii s-au declarat foarte mulțumiți de serviciul nostru și au reușit la rândul lor să crească gradul de mulțumire al proprietarilor din asociațiile administrate.

Pentru că au acces oricând la toată contabilitatea asociației!


Au acces la toată contabilitatea asociațiilor oricând și de oriunde, inclusiv de pe telefon. Când spunem toată contabilitatea asociației ne referim inclusiv la fișe de apartament, fișele fondurilor, registrele de casă, bancă și jurnal, situația de activ pasiv și multe alte rapoarte care le sunt foarte utile.

Pentru că știu că datele lor sunt în siguranță!


Programul pe care îl folosim este un program online iar toate datele sunt salvate în timp real și simultan pe mai multe servere. Așadar, datorită faptului ca nu este un program care se instalează într-un calculator, nu exista riscul pierderii datelor dacă acel calculator se strică, se virusează sau are alte probleme.