Care sunt pașii pentru începerea unei colaborări?
1. Ia legătura cu noi ca sa iți explicăm totul mai în detaliu și să obții o ofertă de preț adaptată nevoilor tale. Colaborarea poate fi în totalitate online sau cu predare fizică de documente, în funcție de nevoile tale.
2. Ne anunți dacă oferta ți se potrivește și ești de acord să începem o colaborare iar noi revenim cu propunerea noastră de contract de prestări servicii.
3. Punem la punct împreună o procedură pe care o urmăm lunar. În această procedură stabilim toate particularitățile asociației astfel încât să ne asigurăm că nu vor apărea erori. Procedura se actualizează și în timpul colaborării ori de câte ori este necesar.
4. Ne trimiți lunar documentele necesare, atât cele lunare cât și cele ocazionale, iar noi întocmim lista de plată și toată partea contabila în maxim 3 zile lucrătoare. În urma întocmirii, revenim către tine cu toate documentele necesare, în format electronic sau fizic, în funcție de cum ai ales la începutul colaborării. Ne-am permis să ne alocăm un termen de 3 zile lucrătoare, dar de regulă, dacă avem toate documentele necesare, rezolvăm de pe o zi pe alta.
5. Îți suntem aproape oricând ai ceva întrebări pe partea de legislație sau de contabilitate, sau când ai nevoie de ajutor pentru a răspunde solicitărilor venite din partea proprietarilor, președinților sau cenzorilor.
6. Periodic, îți cerem părerea despre colaborarea cu noi și ținem cont de ea, astfel încât să ne asigurăm că primești un serviciu exact așa cum ți-l dorești.