Ce este auditul pentru asociatiile de proprietari?

Auditul se refera la verificarea contabila a asociatiei de proprietari pe o anumita perioada de timp.

De regula, auditul este cerut pentru a se clarifica situatia restantelor la cotele de intretinere, pentru a se verifica daca administratorul a intocmit corect listele de plata, pentru a se regla situatia de activ pasiv sau pentru a se afla soldul de casa.

Verificarea poate fi totala sau partiala.

Verificarea totala este cea mai complexa si clarifica atat partea de liste de plata cat si toata partea de contabilitate, fise de apartament, registrele de casa, banca si jurnal, fise de furnizori, situatie de activ pasiv, etc.

Verificarile partiale pot fi facute pentru a se afla numai:

  • soldul casei
  • situatia restantierilor
  • situatia de activ pasiv
  • corectitudinea listelor de plata
 
Mai multe detalii despre audit gasiti in clipul de mai jos.
Daca vreti sa aflati mai multe informatii utile despre asociatiile de proprietari urmariti-l pe Catalin Ghita pe YouTube, FacebookTikTok